Method Man (Wu-Tang Clan) Put On BLAST. NAKED Photos leaked. NSFW

Posted in Complete Devastation To The Nation, music

MethodMan

So I told y’all way back, when i received the nude pictures of Love & Hip Hop’s Rich Dollaz that I felt like there some major scandal underway. The same person who sent me the naked pictures of Rich Dollaz also sent me nude photos of 4 other celebrities. Being that a certain video girl was the ONLY celebrity to talk about Rich Dollaz’s photos on Twitter, I am starting to think she has something to do with me receiving these bundles of naked celebrity pictures.  Like i said once before ” I don’t create the news, I just report it.” I did not illegally obtain these photos. I was simply minding my business and they appeared in my inbox.

Supposedly, the sender of the original email also slept with Method Man. The sender says that although the nude pictures you are about to see does not show Method Man’s face at all, that you can match up the tattoos and make a positive identification. Let’s try it out. Here we Go…

method and the tatts w circles PG copy

For those of you who are not smart enough to realize how taking a picture in a mirror works, the tattoos in the nude picture appear on the other arm because he is taking a self picture in the mirror. Taking a picture of a reflection will cause everything to appear on the opposite side.  Go to your closest mirror and try it.

untitled

method man nude 1 pg

method man nude 2 pg

Warning, once you click this link, things become X-rated and are NOT SAFE FOR WORK

CLICK HERE ———METHOD MAN NAKED

If link does not work, copy and paste the below link:

http://funkydineva.tumblr.com/post/45387780767/method-man-naked-yes-gawd

 

Rich Dollaz (Love & Hip Hop) Put On BLAST. NAKED Photos leaked. NSFW

 

Are they him? What you think?

Twitter Button from twitbuttons.com

295 thoughts on “Method Man (Wu-Tang Clan) Put On BLAST. NAKED Photos leaked. NSFW

  1. I see a lot of interesting posts on your blog. You have to spend a lot of time writing,
    i know how to save you a lot of work, there is a tool that creates readable, google friendly posts in couple of minutes, just search in google – k2 unlimited content

  2. Nice penis….well rounded & pretty in color…..if it was hard it would probably poke yo eye out …….nice 1 for depositing in the buns while your sleep…. Krystal Diamond Penis Extroardinare

  3. Average and no I´m far from stretch out. The vagina extends during the heat of the moment and if your man knows how to put it down you should flow like a ocean so no matter the size if it´s tight it will stay tight. It´s all about working the muscles and prevention if you are dealing with a man like Mr.Ed LOL #Hotwater #Bathtub #Vinegar #Workswonders

  4. Not bad size at all, but am I the only one who thinks it looks a little funky down there? Maybe it is the dingy draws and grandaddy slippers in the last pic. lol. Dudes better learn how to take sexy text pics. Anyhoo, any man who sends naked pics to Supahead gets what they deserve.

  5. If that is his dick, then he should have never took those pics!! Keep that to yourself Meth! Damn, ruined my fantasy :/

  6. Pingback: NSFW Peen Alert: Method Man & His Package By God | Midwest Monstars

  7. ♪ ♫ ♩Like sweet morning dew
    I took one look at you
    And it was plain to see
    You were my destiny
    With you I’ll spend my time
    I’ll dedicate my life
    I’ll sacrifice for you
    Dedicate my life for you♪ ♫ ♩ ♬
    #Yes Gawd Nessa girl that Anaconda METH is carrying gets the whole MJB interlude!!!!

  8. Chile!! M-E-T, H-O-D MAN!!! Ummm humm… His skin look so nice!!!! (in my Phaedra voice)

  9. I just want to take him and give him a trim. He is in desperate need of some manscaping. Still love me some Clifford Smith though :)

  10. Looks good I’m not surprised by the length he just got that I Got a BIG ASS DICK LOOK!

  11. “One night only, thats all I need from him” *In my Jennifer Hudson voice from Dreamgirls* Kmsl!.. been crushing on him for yrs…I knew he was good WOOD understood..Mmmmmh!!!!! #YeeesssssGaaaaawd

  12. I have always loved method man and for some reason I just knew it! He just has that look. Yesssssss!!! lol

  13. Is he gay? According to many different sources he’s sucking man meat!! He’s too fine for that!! And you wonder why all these hip hop artists are metrosexuals. People are always discriminating against the gay male, but one thang about it they are honest. These lying ass homothugs werk my damn nerves

  14. Your mirror explanation is bullshit. You can clearly see the writing tat on his left arm in example 1. But in the mirror pic the writing tat is his right arm. You are bullshit.

    • I’m with you on this one. I didn’t know straight guys took pics of their junk. Women don’t want/need that visual! *shrug*

  15. Pingback: Method Man Caught In Graphic Scandal, Woman Leaks X-Rated Pics | Blog at MediaStasHHouse.com

  16. I aaaaalways knew he was holding something serious smh damn I’m in love with him all over again.

  17. Pingback: Naption Method Man Caught In Graphic Scandal, Woman Leaks X-Rated Pics » Naption

  18. Method Man always had that swag, I already knew. Chile, I would have that Nicca’s drauws and socks so frosty white, I’d be making biscuits, throwing it to him from the back and ironing at the same time!!! Yes Chile, I can taste the gravy now, ya heard me!

  19. Pingback: SMH: Nude Pics Of Method Man Leak Online : Ice Cream Conversations

  20. Method Man done pulled it out!! Chile I’ve been in love with this fool from back in my grimy “I need a rough neck” days. I got a Meth addiction baby and no I don’t want to go to rehab!!

  21. Awwhh man…I had the biggest crush on Method Man & Redman in the 90′s & early 2000′s. I always wanted to see his thang, now Redman! Hahaha

  22. Pingback: Method Man’s Dick Makes It’s Grand Appearance! | The Luckey Star

  23. Did y’all see his socks but his schlong is long….Good lord… I have died and gone to heaven hes too skinny though but I will take it…LOL

  24. Pingback: Method Man Alleged Nude Photos Leaked | I CAN REPEAT IT

  25. That was a treat, anyone who is disappointed needs some surgery down there because the men hitting you are probably not feeling the sides!

  26. Oh damn. I think it’s Super Head exposing these men. But He could have shaved. just saying. But it is impressive he don’t have to like men like Rich Dollaz to make it appear big. See follow a negative with a positive. lol

  27. I agree with lauren the tats or different on the pics i dont think its him…

  28. Way better then Rich. Some ladies are being too harsh but I’m a firm believer that it’s how you work the magic stick not the size. Thats him on soft, imagine hard. Idk about y’all but I need my walls

  29. I approve of this naked picture much more than I do Rich Dollaz. I’ve wanted to see Method Man’s peen since 1996 at least!!! Good lord he’s blessed just like I thought he was!

  30. Method Man could get it EVERY DAY of the week prior to these “leaks” but I thank my Lord and Savior cause this done turned things up to another level now! I’m bout to be at the Legends of Hip Hop concert getting my GROUPIE on HARD now! Lord it wasn’t even hard!! I’m going to pull out my old Wu-Tang tape (don’t judge me and listen to that voice)

  31. Aren’t the tats on the wrong arm? It’s on the right arm in the mirror pic and the left on the sofa pic. Or is it just camera tricks?

  32. Damn the link was takin too long to load on my phone but after reading these comment, i guess its Worth the Wait!!! Damn! I was wonderin why the white box was sooo looong…lmao

  33. from what i saw dude is HUNG! what i want to know is what are these hoes looking for who say they aren’t impressed?! what yall fucking, horses?

  34. OH! So THAT’S how he got his name hehe. Well I guess people gotta take their faceless noodz wearing a hoodie b/c the tattoos are giving them away LOL.

  35. I dont think its a video girl sending those pics I think these are DL in the closest rappers about to be exposed stay tuned and when it come true……Quote me Funky Dineva!!!!!

  36. I clicked on that link so fast I almost broke my damn mouse. Dang! Where the REAL images at?? #Disappointed

  37. Doll u need to do something about that damn floating Motions ad though! I know u gotta get yo coins but it was blocking the link! Lol

  38. OH DINEVA GIRL YOU AND SUPAHEAD MADE MY DAY BECAUSE I USED TO LOVE ME SOME METHOD MAN AND I ALWAYS WONDERED WHAT IT LOOKED LIKE! NOW IF ONLY I COULD FIND OUT WHAT IT FEELS LIKE

    • NO. Rich stuff look like a short roll of quarters, Method Man there got that street meat I LIKE!!!

      Dineva……… YES GAWD BITCH!!! a.k.a. thank you. :D

  39. Ok it finally worked. Uhm…
    1. Boys need to learn to shave or trim. Neatly.
    2. Pencil dick. I’m a girth girl.

  40. It was definitely SUPERHEAD ! yall know she used to be in love with Method Man, He was the un-named man in her first tell all book, whom she revealed finally in part 2 of her book series.

  41. yesssssssssssssssssssssssssss lawd. whew!!!!! shoot I might take a pic of that myself and keep it. MY GOODNESS, I’VE ALWAYS LOVED HIM

  42. I was just thinking that that is a nice-sized box covering things up. Good thing you included the link to see what’s underneath! I see it was definitely necessary.

  43. hold up, what was he doing with them in the first place. Seem like he was exposing his self. mmmmm

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>